contact

Cum recunoști o aplicație de mobil bună?

Am modificat articolul ultima data pe: 21.02.24

 

Cu peste 3 milioane și jumătate de opțiuni disponibile utilizatorilor de Android, aplicațiile mobile se numără printre cele mai utile și populare tehnologii. Numărul mare de aplicații, care includ și aplicații mobil la Unibet, înseamnă că există o competiție mare și că un astfel de software va avea succes doar dacă este construită la cele mai înalte standarde. Iată ce condiții trebuie să îndeplinească o aplicație bună:

 

Să asigure o experiență optimă utilizatorilor

Aplicațiile mobile au o rată ridicată de abandon, așa că este esențial să oferi o experiență bună pentru a menține utilizatorii implicați. Această experiență implică de obicei o interfață de utilizare intuitivă și captivantă – o caracteristică cheie de care trebuie să ții cont atunci când creezi o aplicație.

 

Să funcționeze rapid

Utilizatorii renunță repede la site-urile sau aplicațiile care nu se încarcă rapid. O aplicație bună ar trebui să se încarce în mai puțin de 5 secunde, în mod ideal în 2 secunde. O aplicație care se mișcă greu și se blochează va fi cel mai probabil uitată și în cele din urmă dezinstalată. Pentru a avea o aplicație rapidă, ai nevoie de un server bun, software actualizat, menținerea cantității de date la un nivel rezonabil și un cod bine scris.

 

Să asigure protecția datelor

Securitatea datelor nu este o opțiune facultativă, ci o condiție obligatorie pentru o aplicație bună. O breșă în securitatea aplicației îi poate expune pe utilizatori la utilizarea neautorizată a datelor lor personale și financiare. Revenirea dintr-un astfel de incident poate costa o companie mii de euro.

Să ofere suport clienților

Dacă dorești ca aplicația ta să fie utilizată și să își atingă obiectivele, este important ca ea să faciliteze accesul la suport pentru clienți. O modalitate de a face acest lucru este să asiguri o unealtă de comunicare în cadrul aplicației, cum ar fi chat live. Pentru a fi alături de clienți 24/7 și a reduce costurile de servicii clienți, ia în considerare utilizarea unor chatboți care să se ocupe de primul nivel de interacțiune cu clienții.

 

Să comunice direct cu alte platforme utilizate de compania ta

Aplicația ta ar trebui să fie conectată la celelalte platforme pe care le utilizezi în afacera ta. Integrările încorporate sunt o componentă de bază a unei aplicații de succes deoarece ele ajută la obținerea de informații mai bune despre clienți. Când totul este centralizat, se reduce și riscul erorilor în duplicarea datelor. Alinierea datelor accelerează luarea deciziilor și îmbunătățește transparența în orice organizație.

 

Să nu necesite eforturi mari pentru a învăța să o folosești

Chiar dacă este bine ca aplicația ta să aibă aspecte care să o diferențieze de alte aplicații, ea nu trebuie să fie atât de deosebită încât utilizatorilor să le ia mult timp să se obișnuiască cu ea. Aplicația va fi mai ușor de folosit și adoptată de mai mulți utilizatori dacă ea folosește tipul de interfață cu care aceștia sunt deja obișnuiți.

Ce altceva crezi că este important pentru ca o aplicație să aibă succes?

 

Lasa un comentariu

0 Comentariu