Accesorii de birou – Opinii si Recenzii
Un birou cu adevarat util este cel in care exista cele mai bune accesorii, astfel de produse avand menirea de a-ti usura munca si de a te face sa realizezi mai usor unele activitati. Ofertele sunt foarte variate in acest sens, deoarece exista o multime de tipuri de articole. Pe cele mai apreciate de catre cumparatorii din mediul online ti le vom prezenta in cele ce urmeaza. Esselte Europost VIVIDA, de exemplu, e un organizator pentru documente A4, care are o capacitate de 150 de coli, e confectionat din plastic, are o baza solida, orientare verticala si e de culoaore neagra. Un alt accesoriu interesant e si Durable Varicolor, care e un arhivar cu sapte sertare.
Tabel comparativ
Reprezinta un accesoriu util in organizarea documentelor care sunt utilizate in mod obisnuit pe orice birou, fiind un element destul de incapator, deoarece permite pastrarea a 150 coli A4, cu grosime de pana in 80 g/mp. Are un aspect elegant, e confectionat din plastic dur si e de culoare neagra.
Nu e un produs potrivit pentru spatiile in care se lucreaza cu multe documente, deoarece are un singur compartiment, cu o capacitate de 150 coli.
Daca vrei sa ai hartiile de pe birou cat mai organizate, acest element iti vine in ajutor si te ajuta sa le ai pe toate impreuna.
E o metoda eficienta si simpla de a organiza documentele atunci cand munca ta presupune lucrul cu o multime de hartii, deoarece ai la dispozitie sapte sertare cu etichete, in care poti sa sortezi totul. Arata foarte elegant, fiind de culoare gri, cu sertare colorate si dungi multicolore pe partea din fata.
Ai nevoie de un spatiu mai generos pentru a plasa acest produs pe birou, deoarece masoara 28 x 29.2 x 35.6 cm.
E un ansamblu cu sertare care iti ofera o buna modalitate de a organiza documentele pe care le folosesti zilnic la birou.
Este un set de mare ajutor pentru toti oamenii care lucreaza la birou, deoarece contine suporturi pentru hartii A4, dar si mai mici, doua recipiente tubulare pentru instrumente de scris si agrafe, dar si un suport pentru post-it-uri. Toate elementele sunt realizate din plasa de metal de culoare neagra si sunt usor de integrat.
Toate lucrurile ce vor fi pastrate in aceste organizatoare se vor afla la vedere, deoarece s-a folosit pentru fabricarea lor o plasa metalica.
Ia in calcul o astfel de optiune, daca vrei sa ai mereu ordine pe birou si sa gasesti cu usurinta tot ceea ce cauti.
Pareri despre cele mai bune accesorii de birou
Iata ce accesorii de birou poti sa achizitionezi pentru a-ti face mai usoara munca in tot felul de circumstante:
Suport documente vertical
Esselte Europost VIVIDA
Acest suport de documente, vertical, este un accesoriu care iti poate fi util daca obisnuiesti sa lucrezi cu tot felul de hartii, deoarece te ajuta sa le ai pe toate organizate in acelasi loc, nu imprastiate pe toata masa de lucru sau prin alte parti.
Capacitatea pe care o are acest suport de documente, vertical, e de 150 hartii, atata timp cat ele nu au mai mult de 80 g/mp. Formatul maxim acceptat e A4, iar forma e gandita in asa fel incat sa permita acces cat mai simplu la colile din interior, dar si sa fie pastrat si manevrat cu usurinta.
Acest produs este de culoare neagra, integrandu-se cu usurinta pe orice birou. Este confectionat din plastic, material rezistent si durabil. Nu e un suport cu mai multe spatii de depozitate, ci are doar un compartiment principal. Pentru a pastra in siguranta documentele din interior, in cazul in care vrei sa le transporti in acest suport, ele pot fi asigurate cu ajutorul unei bande elastice.
Suport documente cu sertare
Durable Varicolor
Daca pe biroul tau e nevoie in permanenta de tot felul de hartii care trebuie sa fie mereu organizate pe anumite categorii, acest suport de documente ar putea fi o buna alegere. Inca din start el atrage cu aspectul placut pe care il are, integrandu-se cu usurinta pe orice masa de lucru. Este de culoare gri, iar fetele sertarelor si interioarele au insertii multicolore.
Articolul acesta e confectionat din plastic de buna calitate, frumos finisat si pune la dispozitie un numar de sapte spatii de depozitare. Pe fiecare sertar, in fata, sunt locuri special gandite pentru etichete, astfel incat sa gasesti rapid ceea ce cauti.
Referitor la dimensiuni, intregul ansamblu masoara 28 x 29.2 x 35.6 mm. Sertarele sunt suficient de incapatoare pentru documente care au format maxim A4. Ele au opritoare, pentru a se inchide cat mai silentios. La baza suportului sunt inserate picioruse din plastic, pentru a impiedica alunecarea.
Leitz Click & Store
Leitz Click & Store este un suport de documente, cu sertare, pe care-l poti plasa pe masa de lucru sau pe o alta piesa de mobilier din birou, pentru a-ti permite sa tii cat mai organizate hartiile cu care lucrezi sau alte lucruri de mici dimensiuni. Este un model cu un aspect simplu, deoarece e de culoare neagra, cu insertii metalice (orificii de prindere pentru o deschidere usoara a sertarelor).
Acest produs este realizat din carton dur, laminat, pentru a-si pastra aspectul pentru cat mai mult timp. Nu e cel mai rezistent in timp, dar folosit cu atentie si neexpunandu-l la factori precum umezeala, va arata bine multi ani. Are un total de trei sertare, care au insertii pentru etichete, ceea ce te va ajuta sa stii exact ce e in fiecare compartiment.
330 x 59 x 251 mm sunt dimensiunile intregului organizator, iar capacitatea fiecarui sertat in parte e de 4 kg. Formatul maxim al hartiilor care incap e A4, iar orientarea este pe orizontala.
HAN iBox
Daca detii un birou mobilat in stil foarte elegant si cauti un suport documente, cu sertare, care sa fie un mare plus in designul incaperii, ti-l recomandam pe acesta. El este confectionat dintr-un plastic dur, dar lucios, de culoare neagra, motiv pentru care arata foarte bine si modern.
Dimensiunile totale ale acestui organizator sunt urmatoarele: 29.5 x 35.5 x 24.7 cm. In total ai un numar de cinci sertare, fiecare dintre ele avand o inaltime de 4 cm si oferind un spatiu suficient de mare pentru a pastra in cele mai bune conditii documente in format A4.
Pentru a fi cat mai simplu de gasit ceea ce cauti, pe fiecare sertar vei avea etichete. Ele sunt acoperite de incuietorile glisante. Orientarea ansamblului e una orizontala, totul fiind usor de accesat. Daca iti place acest produs, trebuie sa aloci un buget generos, deoarece implica un cost de achizitie ridicat, mult mai mare fata de alte produse prezentate in aceasta lista.
Suport documente metalic
Foska HY2214negru
Daca un suport de documente, metalic, nu iti e suficient si vrei sa achizitionezi cat mai multe produse de acest fel, care sa iti fie de ajutor in buna organizare a biroului, iti recomandam acest set. El contine urmatoarele articole: un spatiu de depozitare orizontal, pentru hartii, cu trei tavite, un suport pentru pastrat documente de dimensiuni mai mici, orientat vertical, un accesoriu in care se asaza cuburile cu post-it-uri si doua recipiente pentru instrumente de scris, respectiv agrafe.
Toate elementele continute in acest set sunt de culoare neagra si sunt confectionate din panza metalica, ele avand un aspect placut si fiind usor de integrat pe orice birou. Vopseaua intrebuintata pentru infrumusetarea acestor articole nu este toxica, asadar, poti sa folosesti in siguranta fiecare piesa in parte.
In ceea ce priveste dimensiunile, suportul cu tavite, care e cel mai voluminos element al setului, masoara 300 x 350 x 270 mm, asadar va trebui sa ai suficient loc pentru a-l pozitiona pe masa de lucru.
Fornax MD-00110
Fornax MD-00110 este un accesoriu de birou, ieftin si bun, care te va ajuta sa iti organizezi intr-un mod foarte placut documentele sau diverse alte lucruri. El este un model solid, confectionat din metal si e dotat cu trei suporturi fabricate din panza metalica, acestea glisandu-se cu usurinta pe sine, pentru a permite accesul la lucrurile din interior.
Dimensiunile totale ale acestui produs sunt de 35 x 27.8 x 27.5 cm. E suficient de incapator pentru a putea pastra in el hartii in format maxim A4. Orientarea la el este orizontala si baza e una stabila, pentru a se fixa cat mai bine pe orice birou. Cadrul metalic ii ofera rezistenta de care are nevoie.
Ansamblul acesta este de culoare argintie. Hartiile si/sau micile obiecte pe care le pastrezi in el vor fi mereu la vedere, ceea ce pentru unele persoane poate fi destul de inestetic. Este usor de asamblat, deoarece ai doar de prins niste suruburi.
Suport accesorii birou
Deli Echipat
Daca vrei un suport de accesorii de birou cat mai complex, care sa fie dotat si cu o serie de elemente de ajutor in orice birou, acest produs ar putea fi o buna alegere. El e un model echipat cu sapte compartimente care iti vor permite sa ai toate lucrurile cat mai organizate, dar si cu articole precum: pix, capsator si capse, banda adeziva si dispenser pentru ea, notepad, agrafe, clips pentru hartie, ascutitoare, rigla, foarfeca, radiera, pioneze, cutter si creion.
Acest accesoriu de birou, la un pret bun, are dimensiuni de 26 x 10.3 x 15 cm, asadar nu ocupa foarte mult loc pe masa de lucru. E este stabil, avand o baza destul de generosa si iti permite sa ai toate lucrurile la indemana si la vedere.
Suportul acesta este confectionat din plastic dur, un material rezistent si usor de intretinut si este de culoare neagra, pentru a fi cat mai simplu de integrat.
Cos gunoi de birou
Non Brand LY-9102
Acest cos de gunoi, de birou, e un produs de calitate, pe care multe persoane aleg sa il cumpere pentru a-l avea in spatiul in care isi desfasoara zilnic munca. E un model care arata bine, fiind realizat din plasa metalica de culoare neagra. Nu are capac, ci e pur si simplu un recipient rotund. Dar, fiind un model de birou in care se presupune ca se arunca hartii, mici ambalaje etc., e tot ce trebuie.
Pentru a-ti pune la dispozitie un spatiu suficient pentru a arunca gunoiul intreaga zi, el are o capactitate de 13 litri. Pentru a-ti face o idee cat mai clara asupra modului in care arata, afla ca are o inaltime de 28 cm si un diametru de 23 cm in partea de jos si 26 cm in partea de sus.
Produsul face parte din gama de accesorii de birou, ieftine si bune, avand un pret de achizitie accesibil oricarui buzunar. Problema ar putea fi in ceea ce priveste transportul, deoarece pe unele site-uri costul acestui serviciu e mai mare decat cel al articolului in sine.
Distrugator documente
Hama Premium X10CD
Cauti un distrugator documente care sa te ajute sa scapi de tot felul de hartii de care nu mai ai nevoie, dar nu le poti arunca la voia intamplarii? Ai vazut acest produs? El e un model performant, cu un panou de comanda manual, care lucreaza cu mare usurinta si care e capabil sa marunteasca pana la 2.2 m/min de hartie, actionand asadar destul de rapid.
Produsul acesta poate fi utilizat si pentru a distruge carduri sau CD-uri, avand in acest sens prezenta o fanta speciala, de dimensiuni reduse. Hartiile se introduc in tocator printr-un orificiu care permite taierea a 10 coli in acelasi timp.
Acest device este de culoare neagra, are in partea de sus un capac, pentru a-l putea goli cu usurinta si un orificiu prin care vei vedea cand e plin. Are dimensiuni de 32.3 x 19 x 42 cm, taie in marimi de 4 x 18 mm si are un volum de 16 litri. In timpul functionarii produce un zgomot destul de mare, de 70 dB.
Monolith MA 501-I
Monolith MA 501-I este un distrugator de documente compact, care nu va ocupa mult loc in biroul tau si pe care il poti pastra intr-un dulap si sa il scoti atunci cand ai nevoie de el. E de culoare neagra, masoara 30.2 x 6.85 x 11.3 cm si cantareste mai putin de 1 kg, mai exact 930 de grame.
Produsul acesta poate taia in acelasi timp pana la 6 coli si are functii precum: reverse, pornire automata si oprire automata. Lucreaza cu o viteza de 2 m/min, avand o putere de 190W si produce un zgomot de 70 dB. Hartiile pe care le marunteste vor avea in final dimensiuni de 6 x 300 mm.
Marea problema la acest model consta in faptul ca nu are un recipient propriu pentru hartia pe care o distruge, ci trebuie pozitionat deasupra unui cos de gunoi sau a unei cutii, ceea ce multora le poate da batai de cap, mai ales daca nu vor avea o stabilitate foarte buna.
Ghid de cumparare
Cand vine vorba de cele mai bune accesorii de birou sunt multe produse pe care le poti luat in calcul, de la simple capsatoare si suporturi, pana la tocatoare de hartie sau alte astfel de electronice. Totul trebuie ales cu grija, astfel incat sa cumperi produsul potrivit pentru tine, cel care sa te ajute in activitatile pe care le ai.
Urmeaza sa iti vorbim acum despre o serie de informatii esentiale intr-o astfel de achizite. Sunt aspecte destul de generale, deoarece nu ne referim la un anumit tip de produs, ci la mai multe, intrucat gama de articole e foarte vasta.
Scopul: Sunt o multime de accesorii de birou, la preturi bune, pe care le poti cumpara. Unele dintre ele fac parte din aceeasi categorie, altele nici macat nu se aseamana. Cele mai frecvente sunt acelea folosite pentru:
Notat – aici ne referim la tot ce inseamna obiecte de papetarie, mai exact la instrumente de scris, agende, caiete, hartie, guma de sters si asa mai departe.
Organizat documente si instrumente de scris – vei gasi in magazine o multime de produse destinate organizarii. Vei putea sa alegi dintr-o gama variata de suporturi pentru hartie si dosare, tot felul de recipiente si sertare pentru instrumente de scris si alte obiecte mai marunte pe care le ai prin birou.
Mentinerea ordinii – orice incapere in care se desfasoara o anumita activitate, trebuie sa fie mereu curata. Din biroul tau nu trebuie sa lipseasca un cos de gunoi, in care sa arunci ce nu iti mai trebuie, o masina de tocat hartie, pentru a distruge colile care nu mai sunt necesare si contin informatii importante sau chiar si ustensile care ajuta la igienizare.
Desfasurarea unei anumite activitati – aici trebuie sa cumperi ceea ce e necesar pentru munca pe care tu o depui. Unele persoane au nevoie de un calculator de birou, altele de un laminator, altele de capsatoare foarte mari etc. Trebuie sa analizezi bine domeniul tau de lucru si sa vezi ce te-ar putea ajuta in acest sens.
Diverse – in acest caz ne referim la miciile obiecte care pot fi utile in orice birou, indiferent de aria in care se desfasoara munca: perforatoare, role de scoci, agrafe, foarfece, stampile, cuttere etc.
Materiale: In privinta acestui aspect, e destul de dificil sa spunem daca e mai potrivit un material sau altul, deoarece depinde foarte mult de ce tip de produs vorbim.
De exemplu, daca ceea ce doresti sa cumperi sunt organizatoarele, variantele confectionate din metal sunt mai rezistente si mai elegante, dar, modele mai vesele si cu forme mai interesante gasesti daca optezi pentru cele fabricate din plastic. Mai sunt si produse facute din materiale reciclabile, textile etc.
Daca vrei sa achizitionezi un capsator, un perforator, o foarfeca sau un aparat de tocat hartie, astfel de produse vor avea prezente atat parti metalice, cat si zone cu plastic, silicon sau alte astfel de materiale.
Idee e urmatoarea: la fiecare articol in parte trebuie sa te interesezi si sa vezi din ce anume e fabricat, pentru a-ti face o idee cu privire la durabilitatea lui, la rezistenta pe care o are la anumiti factori, la confort.
Dimensiunile: Orice accesoriu de birou, la pret bun, pe care il cumperi, trebuie sa fie de marimile potrivite pentru nevoile tale, dar si suficient de mic/mare pentru masa de lucru.
Una e sa cumperi un capsator mini, care are in jur de 5 x 2 cm, alta e sa optezi pentru un model mai mare, ce masoara 35 x 12 cm. Bineinteles, si utilitatea e diferita. Daca pe primul il poti folosi pentru a prinde impreuna vreo 10 coli, pe al doilea il poti intrebuinta chiar si pentru 100-200, daca e un model foarte performant.
Toate produsele se gasesc la dimensiuni diferite, iar tu trebuie sa le alegi pe cele potrivite pentru tine, pentru spatiul pe care il ai la dispozitie.
Aspectul: In ceea ce priveste modul in care poate arata cel mai bun accesoriu de birou, bineinteles ca si aici diversitatea e foarte mare.
Culoare – poti practic sa gasesti produse de orice nuanta iti doresti, astfel incat sa le poti integra pe biroul tau intr-un mod cat mai placut. Cel mai simplu vei gasi variante in culori comune, dar sunt si optiuni mai indraznete, combinatii de nuante, accesorii cu tot felul de imprimeuri si asa mai departe.
Forma – nu toate articolele din aceeasi categorie arata la fel. Si vom lua aici un exemplu banal. Un cos de gunoi, poate fi rotund, patrat, neregulat, in forma de animale, diverse obiecte etc. Ideea e sa gasesti ceva ce sa fie pe placul tau.
Functii/caracteristici cheie: In ceea ce priveste acest criteriu de selectie, nu putem sa vorbim de un aspect anume, deoarece fiecare produs in parte poate avea mici elemente sau dotari care il fac sa fie mai simplu de utilizat. Ceea ce te sfatuim e sa analizezi bine absolut tot ce cumperi si sa fii sigur/a ca in final ai achizitionat un articol care sa iti usureze cat mai mult munca, chiar daca e vorba de un banal pix.
Cam acestea sunt detaliile pe care trebuie sa le urmaresti pentru a-ti face cat mai usor pareri despre cele mai bune accesorii de birou. Astfel de articole pot fi achizitionate cel mai usor din magazinele online, iar motivul pentru care iti recomandam asta e gama variata de produse si preturile care de cele mai multe ori sunt foarte accesibile.
Top 6 accesorii indispensabile pentru biroul de la munca
Atunci cand iti desfasori activitatea intr-un birou ai nevoie de o serie de accesorii care sa iti fie mereu la indemana. Care sunt cele mai populare alegeri? Iti vom spune in cele ce urmeaza.
Organizatoarele
Pentru a gasi cu usurinta ceea ce cauti, iti vor fi necesare cutii si/sau recipiente speciale, care sa te ajute sa sortezi micile elemente de care ai nevoie. Sunt in acest sens organizatoare pentru foi, instrumente de scris sau alte lucruri pe care le utilizezi frecvent.
Hartia
In orice birou e nevoie de coli de hartie. De regula, acestea sunt albe, in format A4. Nu are sens sa dezvoltam acum acest produs, deoarece e evident faptul ca fiecare persoana stie la ce anume poate utiliza astfel de articole.
Instrumentele de scris
Pixurile nu trebuie sa lipseasca dintr-un birou. Mereu e nevoie de ele, deoarece va trebui sa iti notezi anumite lucruri, sa semnezi documente sau sa le dai altora la semnat si asa mai departe. Unii mai au nevoie si de creioane simple sau colorate, markere etc.
Cosurile de gunoi
In orice incapere in care lucram sau locuim se aduna tot felul de gunoaie, fie ca vorbim de ambalaje de la mancare, etichete, servetele, resturi de hartie si asa mai departe. Toate trebuie aruncate intr-un cos gunoi de birou, iar acesta trebuie ales in asa fel incat sa arate bine, sa se integreze cu usurinta si eventual sa poata fi plasat intr-un loc cat mai putin observabil.
Capsatoarele
Momentele in care trebuie sa prinzi impreuna hartiile pot fi foarte frecvente, motiv pentru care de pe biroul tau nu trebuie sa lipseasca un astfel de accesoriu. Daca il folosesti in mod obisnuit, un model cu o capacitate de 20-30 de coli iti va fi suficient. Insa, daca vorbim de arhive, secretariate, spatii in care se organizeaza tot felul de hartii, atunci e posibil sa iti fie necesar un articol mult mai performant, cu o capacitate de 75-100 sau chiar 200 coli.
Banda adeziva
Acest produs e in aparenta banal, dar extrem de util. Vor fi o multime de cazuri in care vei avea nevoie de el, asa ca tine-l la indemana.
Acestea sunt doar o mica parte din accesoriile ce ti-ar putea veni in ajutor cand lucrezi la birou. Sunt insa mult mai multe, iar ele trebuie gandite si adaptate in functie de necesitatile tale.
Lasa un comentariu
0 Comentariu